אספקה מהירה

וותק מעל ל20 שנה

מיטות איכותיות ובטוחות

מחירים מוזלים ברכישה מהאתר

אחריות ארוכת טווח

שירותי הובלה והרכבה חינם

מזרנים לילדים: מה לבחור ואיך למצוא את המזרן המושלם לחדר הילדים

682

admin

בתכנון חדר ילדים מושלם, חשוב לשים דגש על בחירת המזרן הנכון כדי להבטיח שינה איכותית ונוחה לילדים. כמעצב פנים מנוסה, אני מבין את החשיבות של בחירת המזרן המתאים גם לגודל החדר וגם לצרכים הייחודיים של הילד. במאמר זה, אסקור את נושאי המידות השונים של מזרנים לילדים, סוגי המזרנים ועובי המזרן המומלץ, ואסביר מדוע חלק מהסוגים איננו מספקים בחברתנו.

מידות מזרנים לילדים: כאשר מחליטים על מידות המזרן, חשוב לשים לב למידות החדר ולצרכים הגודליים של הילד. המידות הנפוצות למזרנים לילדים כוללות:

  1. 90/180 – מידה נפוצה ובסיסית, מתאימה לילדים בגילאים הראשונים ולחדרים קטנים יותר.
  2. 80/190 – מידה מתאימה לילדים בגילאים מתקדמים יותר ולמעבר בין מיטת תינוק למיטת ילדים.
  3. 120/190 – מידה רחבה יותר, מתאימה לנערים ונערות בגיל הבגרות או לילדים שרוצים מקום נוסף לשינה ולמשחקים.

עובי המזרן: עובי המזרן משפיע על רמת הנוחות והתמיכה שהוא מספק. בחברתנו אנו מספקים מזרנים בעוביים שונים:

  1. 10 ס"מ – עובי מינימלי המתאים לילדים קטנים יותר ולחדרים עם מגבלת גובה. מזרנים בעובי זה מספקים תמיכה טובה לגוף הילד ומקדם שינה נוחה.
  2. 12 ס"מ – עובי המתאים במיוחד לילדים בגילאים הבגרים ומעלה. מזרנים בעובי זה מציעים תמיכה מעולה לגוף ומספקים נוחות ורכות גבוהות יותר.

סוגי מזרנים: בחירת המזרן המתאים כוללת גם שיקול של סוג המזרן עצמו. בחברתנו אנו מספקים מספר סוגים שונים של מזרנים לילדים:

  1. מזרן לבן ספוג צפוף – מזרן בעל תמיכה מעולה לגוף ונוחות גבוהה. הספוג הצפוף מבטיח שמירה על צורתו של המזרן לאורך זמן.
  2. ויסקו – מזרן ויסקו מבוסס על חומר מיוחד המבוסס על פוליאוריטן גמיש, המתאים במיוחד לילדים בעלי רגישות עורית או אלרגיות. מזרני ויסקו מספקים תמיכה מצוינת לגוף ומקדמים את הלחץ בנקודות מפרקיות על מנת להבטיח שינה נוחה ומרגיעה.
  3. דוחה כתמים – מזרנים אלו עשויים מחומרים עמידים בפני כתמים, ומסייעים בשמירה על המזרן נקי ובריא למשך זמן רב יותר. כך ניתן להאריך את חיי המזרן ולשמור על תקן הגיעה לילד.

עץ וצבעים לא מספקים את הסוגים הבאים של מזרנים, שהם פשוטים יותר:

  1. מזרן כחול/סגול – מזרנים אלו בדרך כלל באיכות נמוכה יותר, מספקים תמיכה ונוחות פחותה לילדים. בגלל האיכות הפחותה של חומרים אלו, אנו מעדיפים להציע אופציות איכותיות יותר ללקוחותינו.

לסיכום: בחירת המזרן המתאים לחדר ילדים היא תהליך חשוב הדורש שיקול רב של גורמים כמו גודל החדר, צרכים הייחודיים של הילד, וסוג המזרן עצמו. כמעצב פנים, אני ממליץ לקחת בחשבון את המידות השונות, עובי המזרן וסוג המזרן עצמו על מנת להבטיח שינה איכותית ונוחה לילדים. אנו גאים להציע מגוון אפשרויות איכותיות בעץ וצבעים.

0
    העגלה המושלמת שלכם :)
    העגלה שלכם ריקה
    דילוג לתוכן